onsdag 18 mars 2009

Oj, en mer komplett beskrivning än den lisette gav kan man verkligen inte ge. Jag lovar att jag ska göra mitt bäst för att ge en lika bra analys nästa kryssning om dryga 2 och en halv månad. Hennes beskrivning om dagarna gav mig mycket skratt, pirr i magen och glädje. jag ryser fortfarande varje gång hon nämner mitt namn och säger något om mig. Jag blir generad och glad, jag älskar den känslan!

För mig blev det ingen fika, men vem vet de kanske de blir imorgon ? För mig fick man stå och titta på solen genom ett fönster JIPPIE! Var ute någon gång då och då när jag hjälpte en kund och då kände jag shit imorgon blir de vårjacka. Men nja när jag gått en stund i stan efter jobb så kände jag att de e ganska kallt ändå, de e kanske varmt vid 3/4 tiden men ändå . De e på gång. Efter jobb så åkte jag iväg och tränade lite något som var otroligt tungt, efter en förkylning som aldrig ville släppa och diverse gris mat med lisette så sitter de på rätt plats liksom. Men nu börjar vi träna för fullt igen, mycket roligare att träna med lisette så man kan peppa varandra o lite skratt sen en puss gör allt mycket lättare :)

Jag är verkligen fast i denna kryssningen altså, har suttit nu och tittat och laddat ner massa filmer från andra kryssningen. Det är helt galet, specielt nästa vi ska på med ett dans golv utomhus. Och trance är inte så farligt som jag trodde . under rätt omstädigheter är de faktiskt riktigt bra märker jag nu. det har t.om gått så långt att jag sitter och laddar ner typ " Trance top 100 " vad det nu innebär?

Imorgon är det torsdag! Bästa dagen på denna veckan kan jag utlova!

// Christoffer

Inga kommentarer: