torsdag 26 mars 2009

Ja då var man en gammal pojk nu då :) Hon kom till slut och myste med mig på min födelsedag som ni ser och jag gjorde ett tappert försök att flirta lite och bevisa min kärlek. Hoppas det funka.

Stress med mat och handlandet idag, kändes som jag fick med mig hälften har en del kvar som jag missade! Men jag fick de viktigaste iaf, nu har jag valt mellan tre rätter men nu har jag bestämt mig. Men jag säger dock inte vad för något, inte än!

Helgen börjar närma sig, städer så mycket det går och man orkar hemma för imorgon åker jag direkt från jobb hem till lisette för att avnjuta en skön pokerkväll! Ska bli riktigt riktigt trevligtmen nej jag brukar ju inte vinna men vad gör de ? Man spelar väl för att ha kul eller hur ? Hann med en liten runda på Entre idag också och shit vilken skillnad på folk då och nu, förra veckan var folk som galna nu är det mer avspänt och glest i butikerna. Riktigt skönt, något jag inte väntat mig då lönen nyss landat på kontot.

Entre gör mycket, inte själv köpcentrumet men bara för att de ligger där. Värnhem var ett segt och tråkigt torg/område med massa mysko folk och kalla gator. Nu har de helt plötsligt blivit massor med folk och det känns nästan som ett centrum. Busshållsplatserna är fulla, allt folk kommer med påsar säkerligen från entre. Som sag tdet känns som ett centrum de gör de verkligen och de gillar jag men bunkeflo slår de inte!

Men detta entre, malmös nya stolthet bla bla bla hit och dit. De nämns Malmö Malmö Malmö hela tiden, men när man går runt inne på entre och kikar i MQ,s skyltfönster så är det en jätte stor bild av Sergels Torg i Sthlm, är man inte ute och cyklar då eller har jag fel? Jag älskar sthlm inte e jag menar men liksom vadå är sergels torg något vi malmöbor ska se upp till ? Typ wooooow kolla ett torg som e svart och vitt och fullt med pundare nej tack! Bättre kan vi. Jag älskar malmö, jag e född i malmö och ska dö i malmö. I malmö hör jag hemma, Malmö har världens vackraste och bästa fotbollslag. Malmö har världens finaste dialekt. Jag är nationalist, eller nej malmönalist så heter de kanske ? Citerar ett mega stort reklam projekt för en 10 år sedan av tidningen sydsvenskan " Haur du sitt Malmö haur du sitt vaarden " som sägs på grov svenska. För er övanför eslöv så betyder det att om man sett malmö så har man sett hela världen.


Nu måste jag städa vidare! // C!

Inga kommentarer: