onsdag 11 mars 2009

Nu åker vi! NU!

Ohh det blir ett stress inlägg, har ca en timme på mig tills jag ska gå mot bussen för att möta lisette inne i stan. Under den tiden ska jag helst ha duschat och framför allt packat klart.





Men ja, som ni läst så skickades jag ut i stan för att handla smink till lisette. Det lät inte bra när hon förklarade var och vem man skulle handla från. De var typ " På möllan typ, in i en gata sen in i en trappuppgång ner i källaren och kineserna säljer ". Wow var e jag på väg ? Men nej de var inte så farlig som de lät. Värsta shoppingcentrat för begagnade kläder och annat pynt. Killar eller ja män i svarta skinnrockar som säljer "Äkta" parfym i trappan ner, njaa jag vet inte. Sminket som hon ville ha fanns inte. Vad gör några siffor liksom ? Hon skulle ha 80, hade typ 70 vart hela världen ? Ja tydligen :) Allt var slut iaf, men kung som jag är så fixar jag det på ett eller annat och sätt och nu ligger sminket i väskan.





Men ja, nu är de dags. En resa vi har pratat och tänkt på nu i flera veckor. Hade dock inte föreställt mig att kvällen innan skulle bli såhär stressig men så är de :) Imorgon vid denna tiden är vi på båten., väntar på Armin Van Buurken. Shit vad jag längtar och tror att de kommer bli en helt fantastisk kväll vi sent kommer glömma. Mer sprit har vi handlat, val av kläder känns gjort. Farre och alex är taggade så vad kan gå fel ? Inget kommer gå fel. Jag e verkligen glad för att jag får dela detta med lisette.



Men söker ni Herr och Fru Lindhe Kepp så vet ni var vi finns. Så ni behöver inte fråga om vi ska med på slagt, vi är på ett mycket mycket bättre ställe :) haha, vi är hos er på fredagnatt igen så ni kan va lugna.





// Christoffer känner en bååt!

Inga kommentarer: