fredag 6 mars 2009

Åhh idag ringde mobilen på jobb , okej inte världens grej men ändå. Det var svärfar som ringde. Altid trevligt, han har altid något kul att berätta men när han inleder samtalet med " Jag har fått brev från polisen " så kändes de lite i magen för man visste inte vad som skulle komma men haaa, lyssna på detta. Ni som är tajta med oss vet att vi tappade pass, leg , kontokort , busskort och lisettes väska, givetvis låg dessa saker i väskan på sensation white i köpenhamn förra året. Trist men sant.

Hur som helst så hade alla våra saker kommit till sverige nu på något sätt så nu ligger alla våra saker på hittegods avdelningen hos polisen i malmö. Shit vad glad jag blev för nej jag har inte fått tummarna ur att skaffa ett nytt leg för de är både bökigt och fult att konka med pass när man ska betala och när man ska ut. Sen slipper frun min skaffa ett nyss pass till vår resa som närmar sig! Fattar ni hur sjukt de är, grymt att de nästan tagit 4 månaden men ändå. Då blev den altså inte stulen vi tappa den. Vi drack för mycket helt enkelt men de stgår vi för. Vi hade en kväll vi aldrig kommer glömma. Önskar jag fick tillbaka den dagen. Så nu är lisette ett pass rikare som råkar vara sitt pass, jag ett leg rikare som råkar vara mitt och en väska som bara påminner och luktar sensation. Underbart!

Nu börjar jag snart räkna dagar till rhodos!

// Darling harbour Christoffer

Inga kommentarer: