onsdag 11 mars 2009

No make up

Exakt, sminkfri idag. Det är inte ofta jag sätter min fot på jobb utan smink. De flesta får alltid en chock: är du sjuk?! Det är synd, jag vill inte se sjuk ut utan smink, men det är klart man använder tre saker av smink, foundation, puder och mascara. Det är allt som behövs för att den ska bli en stor förändring på mig. Och idag sker det igen. Jag har inget smink, det är slut. Och gissa vem som åka och handla det till mig? Just det, christoffer. Vi får se om han pallar trycket hähä.

Jag visa han imorse och sa vilket nummer han skulle ha på pudret.
Jag: jag ska bara hitta numret så du vet vart du ska kolla och vilket nummer du ska ha.
Christoffer: jaja, men det fixar sig. tar bara något
Jag: TAR BARA NÅGOT? Du kan inte bara ta något, det kan inte vara en mörkare eller ljusare nyans...

Madman!!
/Osminkad Lisette

Inga kommentarer: