torsdag 26 mars 2009

är det fjäril i magen?

Smått nervös i hela kroppen för just allt just nu. Jag hoppas bara allt går i vägen. För en stund sen sken man av lycka, men det är just det som är nackdelen med att dra ut allt i förskott. Så nu vänder det sig ut och in och vill bara att helgen ska komma så snabbt som möjligt, men samtidigt så vill man bara den ska vara över, så man vet vart man ligger och står. Ont i huvudet av allt tänkande haha. Men det känns som en bra bit på vägen i alla fall.

Jag ska snart upp med. Ska upp sju för att hoppa in i duschen för att sedan bege mig till Larsson & Lange. Ska färga och slinga håret. Jag hoppas verkligen det går bra. Har ont i magen bara jag tänker på det. Med mitt hår som är "Katastrof" så skulle det ta tid. Måtte det bara gå fort!

Och visst var bilderna fina? Mer kommer. Som sagt, nu hoppas man på det bästa.

/Mörkhårig Lisette idag, ljusare imorgon!

Inga kommentarer: