måndag 9 mars 2009

Den coola

Jag fick idag hem ett coolt halsband till mig, eller nej inte bara ett utan två halsband. Jag fick med mig ett till halsband på köpet och det är jag oehört tacksam för. Jag visar bara en bild på den ena just för att jag ska fixa ett guldhalsband till den andra, då visar jag hur snygg den är. Men här är min favorit. Det är bloggerskan Sanna som skapat med hjälp av pärlor detta coola "hi!" halsband. Jag är förälskad, verkligen förälskad. Sanna är verkligen duktig när det gäller det här med pärlor och även med att skriva sin blogg och hon var så guld-hjärtad och skicka en till mig. men vi ska se till så att hon får en belöning för det. Jag kommer defenitivt bära upp detta halsband till alla fester jag ska på hädanefter. Hur coolt är det inte?! Det verkligen sticker ut från mängden.
Här är lite till som Sanna har gjort:
Glasunderlägg - älskar dessa med
Ett underlägg med hennes favoritdryck
Och TV test bild - som jag också fick med mig. Jag ska bara fixa guldhalsband till den!
Jag hoppas på att det kommer fler godheter, det är snyggt och riktigt bra gjort. Många stjärnor och blötta pussar till dig, Sanna.

/Mycket nöjd Lisette

1 kommentar:

Anonym sa...

YEAH! :D Jag ska försöka komma på någe mer och kommer jag på något snyggt så kommer det nog en i brevlådan till dig med!!!!! ;)