tisdag 24 mars 2009

Lite frågor och svar.

Lovar du att vara ärlig?: Man kan alltid försöka

Du heter: Lisette

Smeknamn: Lissy, Lis, Liselott

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Beroende av: datorn och kärlek

Vem behöver du mest just nu: mest min pojkvän. han är en del av min familj och snart kommer vi vara en alldeles egen familj av bara han och jag. det är klart att man kommer vara hans svans :D

Vad tror folk om dig? det är svårt att säga. kanske att jag är ganska mesig och högljug samtidigt när jag väl sätter igång. De kanske till och med tycker jag är rolig.

Stämmer det? vetifan. kan vara helt tvärtom!

Vad säger du för att imponera på någon? : jag kan rapa, vad kan du?

Hur imponerar man på dig? Man skrattar åt mina torra skämt!

Brukar du skratta för dig själv? Alltid, finns inget roligare

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "ja det gör vi. kan bli en bra morgondag. Hoppas jag, du med. De e så fantastisk Lisette"

Var bor du? I oxie.

Trivs du där: har bott här ganska länge nu och familjen är här, så ja. men jag är ganska trött på stället. u vill jag bilda eget hem, utanför Oxie.

Äger du några converse: nej, det kan jag inte påstå. och vill man det ens?<

Sprit, cider, vin eller öl: cider, den sitter fint i både hals och mage. till och med huvudet ibland.

Brukar du bli för full: det har hänt ja, tyvärr. men det har väl alla blivit de som dricker.

Vad har du för mobil operatör: halebop

Är du allergisk i mot något: nej, den turen har jag!

Har du haft sex idag: nej, konstigt tycker jag..

Nästa mål i ditt liv: bli lite vuxen i livet kanske och flytta hemifrån? vemvet.

Hur svarar du i mobilen: "ja det är Lisette" om jag inte vet vem det är, och vet jag vem det är så svara jag "ja hejsan"

Vem ringde du senast? anna

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "då hörs vi imorgon, puss"

Antal timmar sömn inatt: ja många men man vaknar som fan när man sover två i min säng.

Sov du ensam: absolut inte.

Brukar du komma i tid: från och till. ond cirkel

När mår du bra: när det går som jag vill och jag får saker gjort. och sen när solen skiner gott.

När blev du fotad senast: för en timme sen. christoffer fotar alltid när jag sitter på toa. vadd et roliga är i det vet jag inte.

Hur känner du dig nu: trött och förvnäntasfull

Vanligaste färg på dina kläder: jordnära färger

Vad tycker du om fötter: nja. sålänge dom inte ser ut som mina.

Vad saknar du: mitt drömjobb

Hade du en bra kväll igår: ja såklart. skratt på skratt med christoffer. det älskar jag

Rakar du benen: om jag låter bli så ser jag tu som ett troll.

När brukar du oftast gå och lägga dig: i och med mitt jobb så somnar jag alltid vid 03.00

Är du blyg? både ja och nej. allt handlar om tid, plats och omgivning.

Sysslar du med någon idrott: lite träning bara

Vill du hellre ha mail än brev: jag gillar brev. det är charmigt.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej, det har aldrig skett, men jag tror på kärlek efter en kort tid däremot.

Har du spytt offentligt: Ja, eller jag vet inte hur jag ska tolka denna fråga. Folk har inte sett men jag har spytt i buske när folk har gått förbi men ej lagt märke till mig.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: då skulle jag handla killkläder, gå ut, roa mig och ragga satan. Killkläder ser så mycket bekvämare ut än tjejkläder.

Är du nöjd med ditt liv: ja, jag har nästan allt i mitt liv, jag behöver ara två saker som krävs att jobba för. drömjobb och lägenhet.

Är du bortskämd: både ja och nej, man har sina dagar med föräldrana, men när det gäller christoffer så är jag ganska bortskämd.

Vad gör du i morgon: jobbar! och firar christoffers 22års dag.

Vad är det värsta du vet? folk som vänder kappan efter vinden.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? det behöver vi inte gå in på. jag försöker fokusera på att inte slösa för mycket.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Kanske ingen kändis och ingen bra förebild, och kanske det inte ens går att nämna här, men jag ser upp till scarface. Att nå det man vill, kan man. fast i filmen gör han det på de sätt som är fel, men han nådde dit.

Vad längtar du till? när solen börjar visa sig

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, jag har inte många men de jag har är guldvärda!

Vad är det finaste du fått? svår fråga.

Hur gammal är du: 20

Tycker du om någon just nu: mammas och pappas tv!

Om fem månader: vill ja ha eget

Du samlar på: jag försöker samla så mycket skit jag har använding för.

Gröna eller röda äppeln: röda!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: anna/nina/christoffer.

Gillar du golf: kan inte uutala mig om det. har ej provat.

Vilken tid gick du upp idag: för tidigt för min del.

Har du sovit i din egna säng inatt: ja tyärr.

Har du strumpor på dig nu: ja, skönt.

Är det okej att gråta: såklart! jag gråter om allt. jobbig jäkel.

När grät du senast: idag faktiskt. det blir så när det inte går som jag vill. stackars christoffer.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: haaaa, det vet christoffer!

Bär du glasögon eller linser: inget av det.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej men ibland kan man hitta finare på märkesavdelning än vanlig butik.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: beros på. jag jobbar varannan men annars alltid under eftermiddagen.

Har du piercing: ett i näsan som vägrar växa igen. jag citerar farre "ser ut som en jväla stor porrmask" och resten i öronen. (sex stycken för att vara exakt)

Vill du gifta dig: hehe... tanken slår en mer och mer.

Vill du ha barn:inte nu, kanske senare i livet.

Är du bra på att laga mat: jag vet inte. bara andra som kan uttala sig om det faktiskt. jag tycker jag suger.

Är du flygrädd: nej men det pirrar alltid i magen när jag ska flyga

Hur vig är du: är inte vig någonstans

Är du musikalisk? jag kan vissla

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten? släcker törsten som bäst

Vilken är din favoritglass: sittingbull. fyfan va god den är.

Tror du på ett liv efter döden: nej, för jag förstör verkligen inte hur det ska gå till. och varför ska man ens tänka den tanken? vad är det roliga med den frågan egentligen? Hur kul är det att leva ett liv efter döden om man ändå inte kommer ihåg att man levt innan?

Tycker du om sushi: älskar det.

Vad äter du helst när du ser på film: christoffer?

Bor dina föräldrar tillsammans: haha ja.

Har du tandläkarskräck: nej inte så mycket.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: mer nattmänniska

Vilken ögonfärg har du: blåa

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ohja,

Biter du på naglarna: nej.

Röker du: haha ja va fan svara man?

Hur ofta tränar/motionerar du: det har inte blivit allt för ofta nu..

Senaste låt du hörde: armin van vuuren.


lite av det goda!

/Lisette

Inga kommentarer: