tisdag 31 mars 2009

Godmorgon, Godmiddag & Godnatt

G.G.G! - Godmorgon, Godmiddag & Godnatt. Tjusigt! Så har det kännts under de senaste dagarna. Första gången jag är hemma nu efter en hel helg och någon veckodag. Känns bra! Man har saknat sin säng lite, även om det är så himmla mysigt brevid christoffer och bara ligga där och även om anna har en bra tält-säng så känns det bra att ligga hemma i sin egen säng med. Just nu vill man bara ha sin egen säng tillsammans med christoffers i sitt eget hem....men vi glömmer den tanken. Jag vill inte ens gå in på det nu.

men nu ska man sova lite, upp och jobba extra imorgon. Känns ändå helt okej. Det sköna med att jobba under morgonen är att hela eftermiddagen och kvällen/natten är sin egen. Sin egna tid. Jag älskar svensson tid. Jag har börjat älska den mer och mer.

Jag är för trött för att skriva. jag är det mer och mer nuförtiden. Vi alla har vi svackor. Men det händer så mycket. För mycket. Jag vill bara få allt ordnat och klart. Eld i rumpan ska det vara sen är jag nöjd. Godnatt och sov gott!


och ja, idag har man haft en fågel på sin hand, på sin nacke och på sitt huvud. Äckligt som fan!

Inga kommentarer: