måndag 9 mars 2009

BIG BANG!

DaPå tal om tiesto och dyra biljetter så satt jag runt o kollade biljetter så hittade jag något som hette Big Bang 09 på Parken. Såg inte så mycket ut för världen men tänkte jag trycker och kollar vad det var. Men oj! Herregud vilken chock jag fick, positivt sätt då. I lagom tid då vi ska se Armin Van Buuren nu på torsdag och lisette höll på dö av lycka. Exakt samma känsla fick jag , exakt exakt exakt, tror jag iaf!


Big Bang 09 på parken i köpenhamn hade en dj line-up som såg ut såhär

Armin Van Buuren , lite lustigt faktiskt när vi ska se honom som sagt på torsdag att han kommer "ner" eller "upp" igen. Vi tar tåget från malmö en liten stund sen e han där liksom.

Men sen såg jag David Guetta, det är det absolut största namnet som kunde stå där altså. Jag blev glad, mållös jag fick en klump i magen jag blev sprallig. Shit asså, de är verkligen de största som kan hända. Ja jag vet inte vad jag ska skriva det är otroligt stort. Det är det verkligen! Jag har fortfarande svårt att förstå det. Guetta i köpenhamn liksom. På ett sätt vill man inte se honom, vad ska man längta och sträva efter sen ? Förutom lägenhet o giftermål ? Haha!

Men tänk bara att jag och lisette kan stå och titta och festa och ha kul och avnjuta våra två största gudar här i livet. De e magisk. Det är en kväll jag veeeeerkligen vill spendera med lisette. Det tar jag nästan förgivet. Det gör jag faktiskt. Så majmånad blir också en helt fantastisk månad. Det vet jag m det känner jag redan nu! Usch finns så mycket jag vill skriva, var börjar jag ? Är de för tidigt att redan börja planera förfest o hela händelseförloppet?

Inte nog med det så kommer Laurent Garnier , Mike Sheriden och Sasha som håller riktigt hög klass.

Jag både tror och vet att detta kommer bli ännu en kväll i parken för mig och lisette man kommer att tänka på två månader innan och två år efter. De e jag säker på.



Christoffer & Lisette som snart tröttnar på att se världsdj,s månad på månad!

// C

Inga kommentarer: