fredag 20 mars 2009

JOBBIGT!

Igår var vi på entre, det var stort och riktigt riktigt fint. Jag ville ha allt som jag såg och peka på. Tror chirtsoffer kände likadant. Det var ganska jobbigt, speciellt när ekonomin suger pung också. Och att man vet att den kommer suga pung när man väl fått sin lön med. örk.
men jag hitta dessa skorna där, och dom va lite högre bara men annars exakt samma modell. jag pröva faktiskt ett par och dom satt som korvaskin. med andra ord bra. jag vill ha dom. Men priset sög rejält. Men på nelly.com kosta dom inte alls så mycket som jag först hade trott. Det handlkar om hundralappar, och det känns bra tycker jag. Men i och med jag inte har koll på ekonomin så har jag ingen koll på om jag kan köpa dem denna månanden. Dessutom står jag mellan dom bruna och dessa från nelly.com. örk örk örk.


Inga kommentarer: