tisdag 17 mars 2009

HOME :(

Nja, det är väl inte så trevligt att vara hemma precis. Men någon gång måste det roliga ta slut, tyvärr. Det var just de som man inte var förbered på. Men nu är man hemma igen i sitt vardagliga liv. Det man kan göra nu är bara att längta efter helger då det verkligen händer något. Champagnen flödar och man mår som en kung! Men först så ska man bara jobba några svåra dagar och inte må så värst bra. Kollegan är på semester så man får ta hand om precis allt och det känns bara så jobbigt. man får ge vikarie en chans, men jag tycker det enbart ger otur kring mig.
och så är det kurs på kurs och möte på möte. Skulle ha båda idag men kom på att det inte gick, ringde min chef så hon sa att jag fick gå imorgon med. Vad roligt........

Jag ska berätta om hela torsdag till söndag när jag är hemma ikväll. Just nu hinner jag ej. Men vänta bara!

/ Puss Lisette

Inga kommentarer: