onsdag 25 mars 2009

vilken dröm.

Man vaknar upp efter världens ångest dröm. Jag drömde att jag, christoffer och några av hans vänner festa till det här i malmö. Men det var ingen vilken fest som helst utan det var en fest med gratis piller som gjorde så man blev helgalen. man fick en doss sen fick man själv välja att ta den dosen när man själv ville. Man behövde ingen sprit men det fanns något som hette Godisbål. Jag hitta den aldrig men alla andra hitta den. Och alla vi skulle in på ett ställe, så alla gick in och så kom jag sist, så tog jag tag i dörren men då börja alla retas om att jag tog tag i dörren som en mes och så skoja dom om det, helt plötsligt rusar jätte mycket folk ut från den dörren, så jag ser varken christoffer eller någon annan som jag känner där. Jag går och letar och gråter. Blir arg och gråter ännu mer, sen ser jag små pilar överallt. Dom röda betyder att någon har dött av piller, och dom blåa betyder att man har somnat och dom gröna pilarna betyder att man lever. mabn har dom ovanför huvudet som i ett spel ungefär. Och jag leta som en jävla galning efter gröna pilar, men sen slog det mig att det fanns mer röda pilar än gröna, så det va kört! Jag gick hem!
-sjuk jäkla dröm.

och på toppen av allt så gick man in och kolla sin lön idag. Ja, det sitter fint med den med. Varken någon ångest eller så. som jag trodde. Den sitter där den ska sitta. Det gillar vi.
Nu ska jag väl gå och göra frukost sen är det iväg och jobba i solskenet.

/Lisette

Inga kommentarer: