måndag 16 mars 2009

Nu är vi hemma och gud vad tråkigt det är hemma då! Vi har haft en otroligt stor upplevelse som vi aldrig kommer att glömma. Vi hade så roligt så ni kan inte ana, både jag och lisette kommer att komma med en ful historia som både tar en och två minuter att läsa med en massa bilder :) Jag har bara inte orken idag, har nog inte ens återhämtat mig än men det kommer! Vi planerar redan nästa resa!


Jag har iaf hämtat mitt leg och lisettes pass och tillhörande väska som en gång i tiden har varit vit. Den är dock inte lika vit idag men visst den fyller sin fuktion :) det är väl det viktigaste ?`

Nu ska jag samla energi och kraft så ja gblir intressant för er imorgon. Jag ville bara visa att vi lever och att vi har haft några oförglömliga dagar!

// Christoffer

Inga kommentarer: