lördag 21 mars 2009

På jobb.

Sitter och väntar in bussen till Anna. Trött och ont i huvudet har man. Ska bli gott med smörgåstårta. Tur man har en pojkvän som kan knåpa ihop sådant till en och sina vänner. Gottiligoott. Själv sitter väl han och dricker whiskey med cola, fyfan. Det kan han behålla för sig själv, ikväll lockar inget. Nästa helg blir bättre.
nej jag hade väl inget att göra så några ord i bloggen skadar inte.
men jag har nog glömt att nämna att jag har beställt tid hos friören för att få fram min hårfärg. Steg för steg ska jag göra det. jag hoppas det kommer se bra ut. jag är nervös, väldigt nervös. Dels för pengarna men mest för resultatet. men det ska göras nångång. Nästa fredag är det tid för det. Sitta i hela tre timmar och luffa framför en speglen och ha en massa folie i huvudet, eller annat. usch jag vill inte veta vad. Kommer se hemsk ut under tiden. Men känner jag dom rätt kommer dom göra mig så bekväm som möjligt med vatten i vinglas. Tjohej, kunde istället vara riktigt vin. Lär behövas för nerverna. och jag avskyr egentligen att gå dit för det ska alltid vara tjat om klippa håret en bit. jag fasar för det. Det gör jag verkligen. Bara jag kom in där för att beställa en tid så var förfrågan "är det ditt riktiga hår?" med stora ögon!
Nu får jag springa.

/Lisette

Inga kommentarer: