onsdag 25 mars 2009

Jahapp då sitter man här och tänker över sin 22 års dag, och nej det känns inget speciellt jag saknar den känslan man hade som när man fyllde 11 liksom. Det är årets höjdpunkt eller ja de var. Man låg vaken halva natten och bara väntade på att man skulle höra familjen tissla och tassla utanför rummet för att sedan hör " jag må ha leeeva, jag må ha leeeva " ja ni vet och försöka låtsas att man sov. Den funkar inte längre varför vet jag inte. Snart är min födelsedag komplett för snart kommer lisette, henne ska man bjuda på mat en sjukt grym chokladbanan glasstårta från självaste italien. Funkar inte de på henne så är jag körd!

Jag fick pengar , kläder och flytta hemmafrån saker. Ja på tal om att flytta hemmafrån, jag och lisette var igår och tittadepå våran första lägenhet ihop. Och vi kan säga inte något annat än att vi är otrolgt kära i den. en liten mysig lägenhet på ett sjukt fint område ute i Bunkeflo. en otroligt modern och stilren lägenhet som bara lyser Christoffer&Lisette liksom, man behöver inte sätta in några möbler för den är verkligen våran stil den är de. Shit vad fin den är. Vi ska se till att lägga ut bilder på den. Ahh jag vet inte var jag ska börja att berätta om den. Det räcker att man bara ser en bild så blir man förälskad den e så varm och mysig så det finns inte. Nästa vecka ska vi träffa några bankmän och vem vet inom en snar framtid kanske vi köper den ? Vi säger inte för mycket me nvi vill kolla möjligheterna. Kan lova att de kommer en fortsättning på detta.

Känner mig aningen stressad känns som man vill ta en dusch så man är fräsch och fin för frun sin :)


// Grisen Christoffer, grattis till mig!

Inga kommentarer: