fredag 20 mars 2009

Entre igår som sagt var otrligt stort och fint men visst de e bara ett köpcentrum, världen stannar inte upp de flesta butiker under ett och samma tak men man klarar sig utan det med :) det vet jag! Jag sprang in en runda idag med bara för att få tiden att gå medans ja gväntade bussen hem och ja de var precis lika mycket folk idag som igår men visst gångarna var lite tommare än igår. Varför ? Jo ni vet den jätte stora världs artisten Kevin Borg a.ka Idol vinnare anno 2008 var där. wohooooooooo hur kunde jag missa de? fy mig!

Vi yrade runt och vi hittade båda skor som vi vill ha! Speciellt sommar skor för mig, som sagt har otroligt svårt att hitta skor. Då de flesta skor görs bara upp till storlek 45 jag har en eller två storlekar mer än det så. Men jag hitta skor, vet dock inte om de finns i min storlek det återstår att se men jag förväntar mig inget alls.

Vi åt en bit mat, fläskfile med pommes och en riktigt god sås medans vi satt några våningar upp intill den enorma glasväggen och tittade ut över en del av malmö man sällan ser, typ motorvägen , järnvägen och mc donalds wohoo romantiskt ? njaaee, eller jo jag var där med lisette de räckte satt och prata om mycket bra grejer tycker jag. Bl.a min kommande ögonopperation nu inom de närmsta månaderna. Gud vad jag längtar , känns som ett nytt liv börjar nästan. Låter dumt och fel men vet inte hur jag ska förklara. jag e glad och förväntansfull men samtidigt väldigt nervös och spänd. Det kommer gå riktigt bra.

Hur som helst så fiskade vi upp italienskglass på vägen på ett eller annat sätt som vi sedan avnjöt hemma i sängen i oxie! Blir det bättre?

Börjar titta mot sängen mer och mer och fasar för att klockan ska ringa 06:00 då det är dags att jobba. Allt detta för någon pajas tog in 170 frallor till tidigt imorgonbitti! Tackar vi för!

// Christoffer

Inga kommentarer: