söndag 8 mars 2009

Okej?



Jag vill börja med att säga att jag veeerkligen gillar stureplan , det gör jag . Jag har haft ett par riktigt trevliga kvällar där. Men stureplan har ju såklart en lite finare bild av sig. Och det står jag för totalt. Perfekt som det är, bättre blir de inte. Man attityden och livet där är dyrt. Dyra fester och dyra kläder. Man ska sticka ut med sina kläder på alla sätt och vis gärna med ett grymt märke. Väl inne på stureplan.se så är det första man ser en stor banner som annonserar med en tshirt från Jack & Jones från 129 kronor. Jag ser inte att stureplan och Jack & Jones går ihop. Självkart förstår jag de säljer annonser för att tjäna pengar och få det mer attraktivt. Men jag tycker de är roligt. Nästa gång jag e på stureplan så hade jag ju inte handlat in nya kläder från J&J , å andra sidan så had ejag inte gjort det i malmö heller.
// Christoffer

Inga kommentarer: