lördag 28 mars 2009

LÖRDAG!

Igår blev det en succe att vara på stan. Det är sällan det blir det. Håret blev också väldigt bra, men jag har tyvärr ingen bild och jag är för nyvaken för att ta ett med. Håll till godo! Nåja, jag fick hem en hel dle igår som jag är nöjd över. Jag vet inte om jag ska vara helt nöjd med christoffers present för det är lite vinglit, men vi får se. Jag hoppas han blir glad.

Jag iaf fick hem lite saker som jag blev förälskad i. Övernöjd över allt och inte en enda stor ångest i magen. Bra va! Huhu. Tänkte jag skulle visa det innan jag sticker till Anna. Ska göra tårta och handla mer. Åh man blir bara fattig i hennes närvaro, mohaha.

-En söt tunika från gina!


-Världens godaste parfym ser vi här!

-Depended Nagellack! Ska handla mer sen, älskar att jag kan nu måla mina naglar!

Nu ska jag iväg och träffa anna. Vi ska handla upp mer smink, baha. Och jag ska packa grejer. Jag måste packa ner en jävla elvisp. Kommer kännas så dumt. gå runt på stan med en elvisp. Det är som att gå runt med en damsugare nästan. haha. Ha en riktigt trevlig lördag, för det ska jag ha i alla fall.

/Lisette


Inga kommentarer: