onsdag 4 mars 2009

Grabbar kom till slagt så e ni snälla.

Jag väl inte påstå att jag har sett hela världseliten av dj,s men jag har sett några av de största om du frågar mig. Frågar du någon annan så är de inte det kanske. Jag e nöjd och stolt över de jag sett. Nykter som onykter de kvittar jag har sett de. Men det finns några till som jag MÅSTE se någon gång för att bli tillfredställd.



David Guetta en total gud för mig. Lyssnat på honom sen jag verkligen började sätta mig in i housemusiken. Få låtar som jag inte gillar. Missade honom 2007 i köpenhamn då biljetterna tog slut mitt framför ögonen på oss. Ett kommande Sensation kanske ?

Deadmau5 en dj som växer och växer för mig. Ipoden fylls med honom stegvis. Är sällan i Sverige, befann sig dock på en spelning i sthlm slutet på förra året.


Arno Cost. Det finns såklart olika sorters av house precis som all annan musik men om jag skulle peka på något som är "Christoffer House" så had ejag pekat med hela handen på Arno Cost. Han ger mig gåshud.


Martin Solvieg är också en som bara växer och växer för mig. har vart med länge men han kör sitt. Kanske inte den tyngsta housen men nog så skön.

Bloggen krånglar och jag kan inte lägga in fler bilder. Vi kör accapella!

Joachim Garraud är ett måste för mig som spela tung house , ofta med guetta.

Tiesto, otroligt stor ingen jätte fantast för mig men självklart känns det som ett måste att se honom. Sen att lisette har visat mig lite mer av trancen så gärna!

Så att när man väl tittar efter så ör det bara en massa fransmän och en holländare. Då kanske en tripp till frankrike inte skulle sitta fel.

// Laidback men ändå så tung Christoffer










































Inga kommentarer: