torsdag 19 mars 2009

WAKE UP CALL

Fan vad telefonen ska ringa tusentals gånger när ens lillasyster är hemma. Det är om och om igen. man får aldrig någon lugn ro. Men jag fick min sjuka lillasyster att gå och handla bröd till mig så man får lite frukost i sig. Jag är ganska elak, men väldigt elakt smart! Eller hur man ska säga.

Solen är i alla fall på precis som jag ville, precis som den ska vara med. Hoppas den stannar där, för det finns inget bättre med lite sol, så kan man ta på sig det man vill idag med. Det är nämligen dags för att gå på den nya varuhuset "Entre", min fundering är om den verkligen kommer att heta Entre för någon större framtid. jag menar "max 30" på storgatan, tror jag det hette förr, blev senare bara "Storgatan" och nu finns den knappt mer. Kan lika bra stänga ner skitet egentligen om man tänker efter....

Nu kom katten in, ska springa och jaga den och vänta på bröööööööd!
ses /Lisette

Inga kommentarer: