torsdag 26 mars 2009

Nu är han en stor man!


Nu kan man säga att christoffer kommit in i sin manliga roll. Han är 22år, jag vet inte om han är pijke eller man men vi säger att han är man. han har trots allt lite skägg. jag sa igår att där du inte har skägg, där har du finnar. Vilken glädjande flickvän jag är. :)

men det var mysigt igår. det kändes bara fel att komma tomhänt eftersom lönen kommer på fredag och det jag vill ha till min man, det går inte att köpa av luftpengar. Men han fick massa pussar och ömhet, låter som han aldrig får det. Och födelsedags barnet bjöd på god mat och en god banantårta. Riktigt god var den. jag kan svära på att han kommer äta upp resten ikväll.

När vi gick och la oss så la man sig såklart brevid sin man, som låg i sängen och skratta och hade dig. jag fatta inte varför. Jag fatta verkligen inte. Efter ett tag så kände jag under min kudde, en lapp och en kartong. Jag fatta inget. men jag öppna upp och där såg jag dom, mina skor! De svarta skorna. Så underbart fina. Åh.. jag blev helt chockad. Jag hade ingen anning vart jag skulle ta vägen. Men sen blev jag lite sur. Det va inte meningen att jag skulle få en present på hans födelsedag. Snacka om en pik! haha.

Jag pörva dom med en gång, satt galant, det är en lång klack men en tjock plattå framtill som gör så det känns som man går på moln. Sinnes sjukt sköna. De åker på mina fötter på lördag. Jag längtar. och jag hoppas christoffer kommer tycka dom är snygga på mig. Det är de som är de viktigaste.
/Lisette med höga skor och en 22åring man!

Inga kommentarer: