onsdag 18 mars 2009

Sol och fika dag.

Efter många om och men så blev det staden med Anna. Anna som precis flyttat och hela köret. Till helgen ska jag besöka hennes lägenhet och stanna över. Det ska bli riktigt mysigt. fast vi var tvugna att planera det så vi sågs idag för att fika. Inte kunde man sitta inne i sådant vacker väder som vi hade i Malmö idag. Solen sken och det var härligt. Vi var överallt och ingenstans. Gick på den stora kyrkogården där de första vårtecken inne i stan befinner sig. Vita och gula blommor överallt. Vi såg en fotograf som fota dom, och självklart blir man sugen. Medans han fotar med en stilig och kvalite kamera så drar jag upp min mobil och fotar blommor. grusig och fin bild, men man ser! Vi stack sedan för att fika och kolla skor. Jag har hittat ett par, älskar dom. Tror det är Anna som övertalat mig, kan behövas ibland.

(på den första bilden är det en toalett som ni ser, en toalett på espressohouse som vi var för nästan nio månader sen och testa annas graviditet test. där det visades positivt)





När vi fika slog det mig att jag måste ta en bild på annas mage. den är rund och fin och nu syns det verkligen. Det är helt sinnes. Jag förstår det verkligen inte, Anna ska ha bebis. man får barn känslor, men som vi prata om det är nog inget som håller kvar i längden, men mysigt är det. Det ska bli kul att leta bebis kläder. Hon fick lära en att hålla koll på storlekerna. Känner jag mig rätt så kommer jag ta helt fel. Spännande och utmanade.
/Lisette

Inga kommentarer: