fredag 3 april 2009

Mina nya hem!

Jag har inte varit hemma så mycket. Jag saknar hemmet och familjen men samtidigt är det också skönt. Det är alltså såhär det kommer att kännas den dagen man flyttar? Konstig känsla. Kanske kommer man falla ihop i tårar när den dagen väl kommer.
Jag har i alla fall varit en del hos christoffer och en del hos anna. Ikväll efter jobb ska jag dra mig till anna. Äta och prata som vanligt. Vänta på att en bebis ska tryckas ut men som aldrig gör det. Sinnes!
Igår och i förrigår var jag hos Chriostoffer. Stanna kvar när han gick till jobb och vänta in han från jobb med hans familj. Det är pirrigt att stanna kvar men det släpper alltid en aning varje gång. Vilket jag sa med till svärföräldrana. Nu vågar jag ta mat från kylskåpet fast jag måste såklart fråga först. Hade aldrig kunnat ta mat från någon annans kylskåp utan att fråga först. Kvittar vad.
Men det känns så skönt nu. och det har varit en väldigt fin vecka. Nu hoppas jag att denna helg blir lika fin och nästa helg igen. med sol och värme som det har varit idag. Riktigt skönt. Gått utanm jacka fram till 19.00 sen va det nog bäst för mig att dra fram jackan igen, för vädret luras när det är sol. Det kanske blir snö nästa vecka. det skulle då inte förvåna mig.
Inget mer att tillägga just nu. Trött och ont i ryggen. Ska bli skönt med en dusch och lite mat i magen. Sömn tar vui halv fyra i natt. Vi lyckas alltid somna då. och vem vet, vi kanske tittar på "tomten är far till alla barnen" TREDJE GÅNGEN GILT!
Puss/Lisette

Inga kommentarer: