måndag 6 april 2009

Tv-Freaket!

Måndag kväll och den har samma febrila tvtittande som en trist söndag kväll. Igår vart det Wipeout. Inget program som jag fastnat för alls, känns rörigt och allt går i hundra. Men visst det kan vara kul att se när någon drattar på rumpan då och då. Som igår var de "Blondinafton" så det var en 3o blondiner som tävlade och ja, de blev inte mycket gjort där. Men det som får mig att titta vidare är kommentatorerna Hans Wiklund och Felix Herngren som är otroligt roliga och råa då och då. Annars är de mest blaha blaha. Sanningens Ögonblick även det kanal 5 är detso roligare , för att där får man se folk blotta ut sina pinsamma liv som altid slutar med att de åker ut på en känslofråga. Som igår, en tjej på 30 plus hade redan erkänt hon hellre sålt sin kropp än att jobba vanligt, att hon lagt ut en annons om sex till salu, hon räddat livet på sin häst före ett barn, även om de vore hennes brors barn massa skit men åker ut på frågan " Har du kontroll på ditt alkoholdrickande?" Men de är lika gott att de åker ut, att man bara åker dit och sätter sig borde räcka. Men visst, alla vill väl träffa en alfahanne som Pontus Gårdinger.

Idag måndag, Ballar Av Stål hahaha ja vart ska man börja ? Jag skrattar fortfarande riktigt torr humor men så galet roligt. Behövs ingen större beskrivning tror ni alla vet vad jag pratar om men herregud vad de är kul. Soneby Citysport höjer ju standarn rejält.

På tal om tv, jag och en polare satt och prata tv program över feeeejsboook. Med risk att detta låter jävligt nöördigt så kom vi fram till följande ekvation. Om Färjan-Håkan blivit ett par med "Kvinnan i vip,en" på Sthlm Arlanda och de fått ett bárn skulle de lätt blivit Charter Hjältarnas Nicholas. Som en familj på kolmården.

Snart ska jag väl med åka linje 3 igen, den e roooooooooli.


// Christoffer

Inga kommentarer: