fredag 24 april 2009

i trädgården

Sitter just nu och njuter av solen. Den är så varm så jag tror jag kommer att bränna mina axlar. Tur så har man datorn att ha roligt med. Msn och musik plus bloggen. Bättre kan det knappats bli. Försökte äta i solen men det gick inte. Jag åt så långsamt så maten stod bara till slut i solen, inte lika gott att äta det sen. Ska hoppa in i duschen senare och åka till stan och möta upp christoffer. Ha lite roligt och bara slappna av. Ska förmodligen till landskrona imorgon och hälsa på storebror med pappa och christoffer. Det är nog på tiden. De va rätt längesedan jag var där och hälsa på. men jag känner helst att jag bara sitter i Malmö och tittar på folk, äter glass och njuter av solen.
På söndag får vi uppleva det, trampa båt kanske. Hoppas hoppas!

Nu ska jag försöka göra annat.
/Lisette

Inga kommentarer: