fredag 17 april 2009

Svart, vit, turkos, beige & rosa?

Jag som skulle sova. Jag kollar itsället runt och så hamnar man på intressanta sidor. För intressanta. Jag kan inte sova och jag sitter just nu bara och tänker på vad jag vill ha och om jag ska satsa. tex väskorna jag hitta. Det ska tydligen vara till vardags och fest, men det ser mer festligt ut. och svart får jag inte handla upp, det har jag förbjudit mig själv till att göra. Tråk tråk tråk! men ska man eller ska man inte? Frågan hänger i luften. Neee, får väl somna nångång. En väska blir det någongång till slut. Godnatt

2 kommentarer:

svenskk sa...

Jag tycker precis som du.. den ser ut att passa bäst på fest! Ah.. se där, nu fick jag allt till det! ;)

LINDHEKEPP sa...

Haha, där fick du verkligen till det, men du ha rätt. Den är mer till fest, så jag handlar inte den!