torsdag 30 april 2009

Ja ministry of sound håller på i självaste skrivande stund. Nu är det massvis med folk som står och trängs överallt, gud så sköönt att sitta hemma i sina soffa i sina vita mys-shorts. Jag menar det som gjorde Ministry Of Sound förra året var att jag fick spendera kvällen med lisette, eller ja halva natten iaf. Och som jag sa för några dagar sedan att jag hade stuckit dit om de var något stort namn där. Största namnet för kvällen var såklart Norman Doray. Gillar verkligen hans musik men ingen som jag känner att jag måste se liksom, om de hade vart hans radar kamrat Arno Cost hade jag inte tvekat en sekund. Då hade jag mött lisette på nydala och dragit med henne på direkten. Utan att blinka!

Valborg är överskattat, hade planerat att sitta hemma och ta de lungt men så ringde danny och fråga om jag ville grilla med honom och farre i dannys trädgård med några öl. Kunde bli trevligt , hade inte orken frå nbörjan men kunde inte svika mina närmsta heller. Goffe dök upp med så där satt vi 4 killar i myskläder och grillade och drag öl och pratade om allt som killar pratar om. Ni vet! Eller ja, ni som e killar! Tjejer försök! En bra valborg, ingen fylla ingen fest ingen press inga utgifter!


// Christoffer

Inga kommentarer: