tisdag 7 april 2009

JAG VILL HA PÅSKÄGG!!

Kockan är snart tolv och man mår prima för att man nu efter många om och men sovit någon timme längre. Jag vakna upp med The hills på MTV. Wunderbart! Avskyr det så mycket så jag nästan börjar gilla det. Och snart ska man iväg och hälsa på min gudson. Måste först handla påskägg. Han är nog de enda barnet i familjen som får rejält med påskägg i år, eller ja i alla åren fram. jag själv får inget. Jag har inte fått påskägg på flera år faktiskt. Jag vill ha påskägg. Jag tycker om att få ett ägg med lite godis i. Tydligen är man för stor för det. Varför är man för stor för det? Fast när jag tänker efter så är det sällan man får gott godis. Varför klagar jag så mycket?

Nu ska jag äta frukost innan dagen bara går åt klagandet hela tiden.
Puss /Lisette

Inga kommentarer: