onsdag 8 april 2009

roses are pink, violets are blue, sugar is sweet & so are you.

Jag tagit upp alla mina skor till rummet sen jag städa det. Lika bra annars har jag dom inte kvar till sommaren kanske. En 13 åring som ska låna allt och en galning till pappa som har en förmåga att städa undan allt. Men när jag la upp alla skorna i rummet så hade jag nästan ingen färg alls i skohörnan. Allt va svart. Det är lätt med svart, och desstu lättare med svarta skor för då är det lättare att handla in färgglada kläder. Men det skulle inte skada med en färgklick i högen. Har hittat lite, får se vad man väljer. Hitta ett par fina färgklickar. Men först så ska jag slita på de andra lite, som jag fått av christoffer. Dom behöver inte färg egentligen, dom är bara för jävligt snygga!


/Lisette

Inga kommentarer: