söndag 5 april 2009

Det rörde sig bland påsarna...


Nu är man hemma i sin säng. Skönt. Verkligen skönt. Fast jag tycker inte det ska bli roligt att somna ensam. Det har jag inte gjort på en vecka nu. Känns obehagligt faktiskt. Vem ska jag nu kunna vända mig om till och känna mig trygg? Fan, det är jobbigt detta. Plus att mitt rum är så extremt ostädat så jag blir galen bara jag glor på det. Det är påsar överallt och kläder till höger och vänster. Säkert lite gammal disk med. Typiskt mig. Jag tänker aldrig. Och helt plötsligt så hörde det ljud från påsarna som ligger på golvet. Min första tanke var "...men så ostädat är här inte så det börja komma kryp!" - och jag är så himla trött så jag vet inte om jag ska vara rädd eller om det bara va luften. Jag ska nog vara rädd för jag har inte fönstret öppet ens men jag orkar inte bli eller vara rädd. Jag ska snart sova. Men ska först måla naglarna, lite såndära onödig fakta.

Neee, om man skulle ta och göra det som man sa nyss så kanske man kommer i säng tidigare än vanligt.

P & K /Lisette

Inga kommentarer: