lördag 18 april 2009

Ensaam :)

Jahapp då sitter man i oxie nu då ensam. Ingen lisette inga svärföräldrar ingen familjen Kepp det är bara jag och katten och iiiiingen annan. Sjuk msko känsla , både kusligt och pirrigt men dock väldigt kul också. Ligger på deras sköna soffa och tittar på tv och retar mig på att man inte hittar den kanalen man vill ha. Jag vill ha trean men var finns den?

Jag har vart och handlat på hemköp så det blir nylagade delikatesser när hjärtat kommer hem ch en riktigt underbar glass i frysen! Hoppas de blir succe, kanske slipper ligga på soffan ikväll? hahaha

Det är en sak at vara ensam hemma men inte at vara ensam hemma hos lisette. Då är man mer försiktitg och observant. Kan inget om katter alls så det är skit svårt då och då för jag kan ju inte läsa av katten vad hon vill. De finns mat i båda hennes skålar iaf.

Svärfar ringde och sa att nu hade jag chansen att döda katten. haha så jag ställde frågorna " ska jag strypa henne? sätta mig på henne ? eller trampa på henne ? " han bara skrattar. Lång historia men den som ine vet så är katen heeelig här hemma om man frågar svärmor! Roligt det där, väldigt delade meningar om det där så!


// Christoffer känner sig som pojken i " Ensam Hemma"

Inga kommentarer: