måndag 6 april 2009

Och ja vad var det jag sa igår, att de säkert skulle vara fint väder idag men kolla de var de. Riktigt fint väder när man stod inne och jobba . Jobba och städa, eftersom vi hade en miljöinspektion idag på jobb. Massa fjäsk för att de ska vara rent och snyggt och propert, om man städa likadans altid som inför en inspektion så shit vad rent det hade vart! Men vi klarade nog, när den vitklädda kvinnan som bröt på tyska lämnade smörgåshörnan så satte hon ett klistermärke på dörren med en smiley :) . Som betyder att vi inte fick en enda prick i protkollet, städade vi bra och sånt då tro ?

Ser fram emot helgen så otroligt mycket, planerna är väl inte direkt klara men vi vet på ett ungefär vad som händer. En galen köpenhamnsnatt i början av året känns grymt het att återuppliva. Länge leve gratis öl och champagneliknande drycker, reinfeldt lär dig!,.. eller slagt!

Jag är inne i en sån period där jag vill göra allt, men jag har tyvärr inte pengar till allt. När jag och lisette väl går ut så kan vi inte hålla summan nere hur vi än försöker. Och vi sitter hemma innan de blir en billig kväll. vi förfestar hårt sen drar vi ut och glider på de. Men nej nej nej, då kör man den : Vi tar en öl, aaa va tusan vi tar en till, hade inte en san fransisco suttit fint ? Jo visst! Och ja våra resotr brukar bli likadana, men något som värmer inom mig är när jag tänker på göteborgs resan som vi gjorde för snart år sedan. Det vill jag göra om, sitta på en varm swebuss express buss med Jordin Sparks & Chris Brown i vars ett öra. Ta mig tillbaka!

// C // Letar påskägg // Lindhe // Forza Malmö //

Inga kommentarer: