torsdag 30 april 2009

Vill bara rätta lisette och berätta att det är min lillebror som fyller år. Han fyller 20. Jag är äldst bland Lindhe barnen.


Och lisette jag ser oss redan som gifta haha :) . Dina föräldrar kommer altid vara svärföräldrar för mig vad som än händer, de är så underbara så öppna och goa. Jag känner mig verkligen hemma hos de med och att jag verkligen är en av de och det känns riktigt riktigt bra! Bättre än vad jag har det nu, de går inte.

Fast det skulle vara om jag var med lisette , jag saknar verkligen henne just nu! Kan inte beskriva vad jag längtar tills imorgon, en speciell känsla inom mig. Det är hon och jag, fast ändå vi och hela släkten. Liksom imorgon har jag hennes bara för mig själv, ska utnyttja varje minut av underbara henne det kan jag lova! Jag räknar snart minuter!


// Christoffer är kär!

Inga kommentarer: