onsdag 8 april 2009

Jag kan bara hålla med lisette att gårdagen var magisk på något sätt trots att vi inte gjorde ett skit den var och kommer altid vara speciell. Ni vet själv hur det är man har sina dagar då och då, fantastiskt att somna med lisette men hemskt att vakna upp och åka därifrån. Medans man står och klär på sig och beunderar denna skönhet som erövrar sängen utan dess like.

Och nej jag tycker inte att kaffe har vuxen poäng. Vi hade en prektikant på jobb en gång han var 14 bast, han drack kaffe som tusan. Men det var säkert bara för att kaffe har en mognadsstämpel på sig. Helt bullshit, jag kan dricka kaffe. Men jag känner verkligen inget behov av att dricka de eller tillfredställd. Och lisette vi kommer bli gamla och goa ändå trots vi inte dricker kaffe jag vill inte att du ska bli en lite lattemamma för saga ju. Vi har ju våran Chai eller hur ?

Ja på tal om chai latte kom ganska tidigt från jobb och missade min tidiga buss med typ 1 minut så fick vänta 30 min som vanligt, så då är de bra att entre finns. Jag går bara in där och tittar, runt lite upp och ner och ner och upp så har tiden gått . Bättre än att stå där och glo in på China Box i en halvtimme nej tack. Så då tänkte jag gå in på Waynes Coffe och kolla deras chai latte för att jämnföras med den fantastiska på esprosso men blahaa blahhaa, vilken skillnad dock åt de sämre. Ja den gick och dricka men mycker mer vad det faktiskt inte. Så där sviker jag inte espresso men waynes slår ju espresso i hästlängder på fikafronten de har allt. Mycker onyttig grismat men som ser riktigt riktigt bra ut. Där ska jag bjuda lisette på fika en dag, de lovar jag.

Snart närmar det sig med påskägg och hela shotafräsen och de känns bra, en hel påskhelg med lisette. Vi ska erövra totalt!


// Djingis Khan Christoffer

Inga kommentarer: