torsdag 30 april 2009

My arms keeps missing you

Vaken och sur faktiskt. Händer inte så ofta men idag är jag morgonsur. Förmodlingen för att christoffer inte är i närheten av mig. Och att jag vet att jag måste vänta tills imorgon. Mindre roligt att vänta faktiskt, men den som väntar på något gott...!
Ska ut till stan idag och handla in det jag inte kunde handla in igår. Det är bäst i sin ensamhet man känner bara hur man drar med sig alla och vi gick överallt igår!

Det var faktiskt jätte mysigt igår. Möte upp Anna och sedan Josefin efter jag varit hos frisören. Vi fika, prata och skratta. Därefter gick vi runder i stan. Flera timmar! Om man var trött i benen. Vi prata om allt och allt var frid och fröjd, vissa saker var inte lika frid och fröjd. Jag bjöd hem båda flickorna tills Lördag. Lite mat och trevligheter. Fast nu ska jag bara se vad för trevligheter och mat jag ska göra. Anna äter allt, men josefin......stackars hennes föräldrar. Hon är så kräsen så man undrar om hon egentligen äter den människan! (;

Nu måste jag gå och göra mig ordning och se om håret kan bli lika fint som det va igår. just nu ser det förjävligt ut.


Flickorna i sitt esse! (espressohouse)

Fridens liljor /Lisette

2 kommentarer:

Anonym sa...

älksra den bilden ;)

LINDHEKEPP sa...

den är för fiiin