onsdag 8 april 2009

Jobba jobba jobba!


Bara två dagar jobb denna vecka sen är helgen är igen. Det känns som man precis var ledig helg. Men denna helgen är det ändå påsk. Jag vet inte vad som är skillnanden men det är i alla fall påsk.

Christoffer var h'är igår, underbart som alltid. Fast det är bara tråkigt att få sova ensam tills klockan tolv. Förmodligen får vi göra det tillsammans i helgen. Jag är i alla fall nöjd över gårdagen för det är en av de bästa dagarna här hemma, kan jag tycka och ändå gjorde man inget speciellt.
Nej dags för att fortsätta med smink och hår innan man ska till jobbet. jag vill helst inte. Jobb har börjat känna ångest,m och jag är glad för att christoffer är hos mig i detta sammanhanget. Jag står inte ut att glo på mig själv för jag har ingenanning om vart jag ska ta vägen eller göra....

Gör ont att bara skriva om det.

Tack christoffer, du är mitt allt. Jag hoppas jag skrattar och ler lika mycket trots allt som far runt i huvudet på en.

/Lisette

Inga kommentarer: