tisdag 28 april 2009

Ahhhåhhhaaa så trååkigt det är att ha storlet 46/47 i skor plus att fötterna är breda till max. De tar hundra år för att man ska kunna gå in ett par skor. Skoskav sen helgen är smaällar man får ta och nu tog jag en dusch med mina nya skor som sägs vara ganska så bra, vem vet kanske är världens myt men jag kan i af inte säga att jag inte försökt.



Lisette sammanfattade helgen perfekt men måste berätta lite mer om söndagen som sitter djupt i mitt hjärta faktiskt. För första gången kändes det som att lisette bara sprang efer mig när jag for in och ut ur provrummen på entre spännande känsla, vi vandra runt där halvtsommar klädda hand i hand och skratta åt en såkallad modevisning som höll på när vi kom. Vi kom snabbt fram till att vi hade gjort det lika bra själva. Lisette är bra att handla med, hon är ärlig och säger vad hon tycker och tänker. Alla gör inte det och därför kan det leda till att man köper grisen i säcken, eller handlar just den skjortan bara för att man ska, eller för man tycker de är roligt att slå sin pinkod på kortmaskinen vad vet jag ?


Vi åkte och hyrde en film som visade sig vara havlrolig men jävligt torr se bilden nedan!

Sen tog vi den världsomspydde linje 3. Resan började sådär en varm svettig buss och lisettes feberstatus var väl inte den bästa. Men väl på Bo01 så var det som lisette säger, vi sa satt där och prata om allt viktigt som rör oss. Saker som vi haqde slagit ihjäl varandra med om vi tagit upp en fredagnatt efter slagt, hahaha nej men så farligt var det inte. Men vi satt där i någon timme med vars en espresso mugg i handen. Och solen gled längre och längre ner mot havet men trots det blev de aldrig riktigt kallt. Vi drog oss dock in mot stan vid 8 tiden och bestämmde oss för att äta pizza eftersom det hade vi inte gjort på minst ett halv år. På pizserian i oxie då, vi kommer in på pizzerian och pizzabagarn säger " Det vanliga? Två Kebabspecial med vitlök? Det vanliga ? " Först fatta vi inte men sen trillade poletten ner, att vi kanske var ökända där. Har vi handlat så mycket eller känner han bara igen lindhekepp liksom ? Men lite roligt var de, vi rullade där ifrån med våra pizzor och apelsinsaft för kaloriernas skull. Krängde sen rullade vi upp och myste tills jag somnade! På lördag ich nästa helg igen så lovar jag att ni hittar oss där igen. Då kanske vi t om har på våra ny inköpta kläder? Tack lisette för en av de bästa söndagarna jag kan minnas!

// Christoffer tror att myten om att söndagar är den tråkigaste dagen i veckan kan ändras.... lite!

Inga kommentarer: