söndag 19 april 2009

Söndag och röd på bröstet!

Söndag söndag soliga söndag! Fotboll idag, gick väl inget jätte vidare så behöver inte prata så himla mytcket om det tycker jag. De förlorade inte iaf, bara de liksom ! Gårdagen var fantastisk ensam i oxie där jag tillagat Pepparbiff med potatisskruvar och en fet sås som verkade gå hem med världens godaste Ben & jerry glass tillefterrätt och lisette såklart! Mys , pys och bus så somnade vi!


Åkte in tidigt till stan för att äta frukost och tog oss en glass vi kanalen i solen. Gick runt på kyrkogården inne i stan och smidde planer infer kommande helgen skall! Vi har bara bra saker på g liksom. Riktigt skön början på dagen, om alla dagar vart så. Men allt har ett ´slut och jag skulle på fotboll och hjärtat jobba!


När man väl ska på bussen så drar den glädjande slutsatsen att jag tappat mitt busskort som gör mig både stressad , arg och frustrerad förlåt lisette oim jag var vrååång. Gjorde ett idioti försök att ta ett varv på gustav och se om jag hitta det men shii den, Så grattis till dig som åker gratis buss nu i en månád. GRATTIS DIN JÄVEL!! hahah.



Fick veta idag att en polare som besökt´nöjespalatset och oraklet Breeze igår trillade och spräckte upp hela hakan och fick åka och sy ihop på akuten. Vem följde med honom? Jo farre, samma farre som med lisette satt halva natten när jag var inne och syddes. Jag och farre kom snabbt fram till att " Allt händer på Breeze ".
Jag tackar för mig och dagen som vart underbar som t.om gav mig líte färg på bröstet som tittade ut genom skjortan under fotbollen!
// C

Inga kommentarer: