söndag 5 april 2009

Låååång söndag, hör och häpna lisette och jag gick för en av få gånger verkligen upp när klockan ringde en söndag detta händer typ aldrig. Jag hade tagit på mig enligt mig själv kläder som ser bra ut i solen, längst ner i min påse låg ett par solbrill0r schhhnyggt! Jag ville och skulle ju uppleva en lika underbar söndag som de var lördag fast jag jobba men vädret. Men oj så fel man kunde ha då, det var absolut inte så fint som jag hoppats på. Kan slå vad om att det är världens bästa väder imorgon bara för det, när man står och brer sin smörgåsar. Men men alla kan inte få sol.

Men vår ikea tanke skrotas av olika anledningar så vi tänkte att då gör vi stan istället, bussen träffade vi Wiktor som ska på bröllop i tyskland , bara de liksom! Sen berättade hon för oss att Crispy Chicken burgaren på Burger King som råkar vara Lindhe&Kepp,s absoluta favorit är värsta "Fjortisburgaren" . Så nu e man fjortis med tack wiktor, nästa gång väcker jag dina grannar big time!

Men mat behövde vi så vi trillade in på Mc Donalds för en crispy chicken kunde vi ju inte äta, vi var inte klädda som fjortisar. I veckan kanske ? Men men där åt vi en hamburgare som hette Hollywood Classic som var så gaaaalet äckligt så det fanns inte. Vi tog vars en tugga sen kasta vi de. Dagens i-landsproblem : Görs för få riktigt goda grismatsburgare. Reinfeldt agera! Men vi drog runt på stan och försökte hitta en jacka till lisette som inte är det lättaste, hon är väldigt kräsen den lilla tösabiiiiden! Men vi ska nog hitta något, jag hittade en skjorta en riktigt snygg skjorta som jag vart på jakt ett tag nu. Ville första ha vit men lisette ville ha fram min färgglada sida så tog en grå hahaha! Men den är schnyyygg iaf, kan nog lämpas för helgens eskapader.

När jag följt lisette till jobb så begav jag mig mot Mekka, Stadionområdet och kollade in den nya fotbollsarenan som är spelklar nästa måndag den 13, April. Tyvärr kom jag inte så nära som jag trodde . Men jag fick åka linje 3 iaf, och den bussen har en stooor betydelse för mig. Inte för att avslöja för mycket av vårt privata så var några av våra första samtal enbart om Linje 3 i malmö, den går runt runt runt runt för den som inte vet, den har altså ingen slutstation. Den ägnade vi mycket skratt och nyfikenhet med. Jag vet för er låter de hur mobbat som helst men för oss är de lika klart som vattnet på nudiststranden på ribban.


Påsk till helgen, altid trevligt för att min mamma vägrar inse att jag har fyllt 22 och min bror fyllt 20 . Vi får år efter år leta påskägg, men jag ska erkänna jag tycker faktiskt de är roligt än att springa och leta. Men visst tålamodet har ju sjunkit från 1 timme som när man var 10 år tills 5 minuter. Men ja, så stort hus har vi inte. Kul är det iaf. Men annars är påsken inget stort för mig, liksom förra året firade jag Påsken på Pizza Hut med lisette! Det ni! Pizza hut!



// krajstoffer

Inga kommentarer: