onsdag 29 april 2009

Match idag efter ännu en ångest dag på jobb så mötte jag upp boysen på möllan med en systemet påse med några öl som jag och farre skulle ta före och efter möllan. Tog några öl på möllan och en toast som smakade skit, men de gör inget. Matchen gick sådär, 0 - 0 trots malmö spelade ut. Nästa gång sitter lisette med, tänk att jag tar med henne på mitt heligaste intresse! Det ni!

Valborg imorgon och de känns skönt att väldigt många andra gör som jag skiter i de, ingen big deal alls. Varför lägga ner så mycket? Mest fjortisfyller ändå ju, och de klarar vi ju oss bra utan känns det som! Lisette och hennes nagellack, jag håller tummarna för att hon har sin oranga nagellack på fredag då det blir en helgdag, eller ja helkväll/natt hos mig vem vet vi kanske yrara iväg i malmö sen?


// Christoffer

Inga kommentarer: