torsdag 26 februari 2009

Med risk för att bli för lokal.. Ursäkta!

Jag vill bara klaga och verka lite tråkig för någon minut men jag måste bara säga att Storgatan e skit. De är verkligen de. För er som inte vet vad det är så är det en modegalleria eller så kallas "ungas galleria" mitt inne på gågatan i världens bästa malmö. När de öppnade var allt grymt, jag gick där inne varje gång jag väl gick i stan ocg vid det tillfället var de väldigt mycket. Där var altid folk, altid altid altid. Nu är där inte en människa, och en del butiker har stängt ner så där hänger det bara någon stor skylt som det står storgatan på. Ett jätte trevlig cafe mitt innei gallerian, ja de har med stängt.
På helger och fredagar och så hade de en live dj vid in och utgångar. T.om Petter var där lite då o då och spela musik. Som sagt nu händer inget. Och om du som kille har inte mycket att hämta där. För att sen både Combanation och Bertoni stängt ner finns de inte mycket att hänga i julgranen. De får bli hm, som på storgatan har de flummigaste och fulaste modet för killar så nej tack. Sen finns där T Shirt Store men de e ingen affär som man besäker dagligen, en gång där så e man ganska mätt. Ja de har fina tshirts men alla påminner om varandra på något sätt. För mycket bladd. Jag vet inte vad som hänt men något roligt är de inte iaf. Kanske skulle vart tjej, de verkar roligare då de håller på att bli tjejernas galleri.

När kommer killarnas ? Vad skulle den gallerian innehålla då ? Stadium, två tvspelsaffärer och teknikmagasinet hahah nej tack de klarar jag mig bra utan. Ser fram emot att entre öppnar bara några hundra meter från jobb. Mitt på värnhem. Entre det (änsålänge) maffigaste köpcentrat i Malmö, det som lisette trodde var gudarnas Malmö FF,s nya arena. Hon e såå söt! Älskar dig!

// El Christoffer

Inga kommentarer: