lördag 21 februari 2009

Det blir inte roligare än vad man gör det.....

När man är sjuk är man hemma och har jävligt tråkigt JA! Men varför måste man ha det liksom ? Varför gör man inte så man har roligt ? Som våran vän Farre, legat hemma sjuk i en heeeel vecka, vad gör man då? Jo man msn,ar med fel vänner så lägger de ut de på nätet. Frågar man han själv så gillar han den. Han har själv roligt när han ser den. Han ångrar väl bara att han inte kammade sig först :) mycket nöje! Tack farre! .. och tjejer ni som vill ha nummer eller msn så holla!



Men jag sitter med hemma och har tråkigt, jag kan tyvärr inte bjuda på mig så pass mycket i nyktert tillstånd kan jag berätta men vad gör de ? jag ska städa och sen kommer älskade lisette på besök efter jobb. Det gör hela min helg !
Farres ord är en onykters tankar // Christoffer

Inga kommentarer: