fredag 20 februari 2009

Snuuva.

Usch, då ligger man här igen och segar sjuk o dan. Ville jobba men mina vänliga arbetskamrater och chef tillät mig inte jobba. Jag är så sjukt förkyld så de finns inte. Gick och la mig igår direkt när jag kom från jobb det vill säga runt 7 tiden, ställde klockan på 22:30. Jo tjeena, runt 03:00 vaknar man helt yr bestört över att sin telefon dött som altid för att den är så J**** kass. Somnar om efter en stund bollande med att få igång den igen. Vaknar från och till´men stiger upp ur halmen runt 10 tiden, Vill jobba imorgon men borde jag ? Lisette var är du när jag behöver dig som allra mest? :) Just de du drar in cred till våra san fransiscos som ska bällas i sommar bland de grekiska öarna.


// Christoffer med en fishermans i högsta hugg.

Inga kommentarer: