onsdag 25 februari 2009

Ahh 25,e denna 25,e visst känner man sig som en ny människa ? Jag gör det iaf, men visst fråga mig om två veckor igen så är jag nog inte samma människa som idag. Men varför tänka så långt? Nu är vi här! Vet inte varför att blir helt galna när man får lön, jo man får pengar men wow de händer oftast varje månad ju. Det är som på jobb, helgen efter löning säljer vi smörgåstårtor som bara det, helgen innan kan man inte jämnföra. Förutom nu då det är melodifestivalen, då man hör frasen " ahh vi tänkte ha något gott till melodifestivalen ikväll ". Den hör man minst 10 gånger om lördagarna. Då tänker man bara " Visst pizzerian är 50 meter ner gå dit och låt mig låta bli att slita" .

Kan bara instämma att när lisette prövade sina skor igår så tändes det lite rhodos känslor i mig, helst utan ett par vita strumpor men ja ändå! Själv är jag på jakt efter ett par espandrilos men det är dock inte så lätt om man som storlek ligger runt 46/47/48 beroende på modell. Såå de är tufft, de e tufft överhuvudtaget att handla och för den delen hitta skor. 70% av de skor jag verkligen vill ha görs typ till storlek 45 och de funkar inte. Men det finns en sida på nätet som säljer skor i storlekarna 47-51 och de är verkligen bra. Jag väntar bara på att de ska trilla in någon grymt exemplar för just nu känns de bara sådär .

Blir så irriterad och rädd när man tittar på efterlust när man ser 3 stycken killar i 20 års åldern råna en 8 årigkille på hans mobiltelefon. Fy fan för de altså, för mig är d einte värda att leva. Ärligt de e fan lågt asså. Blir så berörd då min lillebror dock är 10 men ändå. Tänk om liksom. Naaaejj de gillar vi inte alls men som jag fatta det så hade de namn på de små kräken. Skönt är väl det att de finns lite rättvisa här i livet.


Idag har jag nog ännu en gång insett att lisette har en lite för liten säng, jag har nog vaknat minst 10 gånger inatt och vet inte vad jag gjort eller sagt men jag vet så mycket som att lisette också vaknade till när jag vakna, de kan inte vara så illa att jag väckte henne ? Neej inte pappa baloo. Men den e liten och charmig, ger en extra mycket närkontankt även om man vill eller ej så jag klagar inte. För visst är de charmigt att halvt misshandla sin flickvän för att man ska vända sig ?

Semesterkassan blir större och större, snart ville lisette börja räkna kassan i gyros och drinkar sa han. Nonsens tycker jag! Det har vi gjort redan i ett halvår ju.


// Christoffer!

Inga kommentarer: