söndag 22 februari 2009

Done and done!

Jag har fixat denna jobbiga helg. Fyra dagar i rad på kvällen jobb efter jobb. Faktiskt en av de värsta helgerna jag haft på det där jobbet. och så har jag fått en finne. När jag får det så får jag några stycken. och dom syns. Ja, jag får dom verkligen inte ofta, men som sagt får jag dom så får jag dom av alla slags. Bättre blir dt inte av att jag sitter och äter cholad och kollar skärckis film på trean "dawn after dead" tror jag den heter. Underbart dålig. Tå tal om skräckis. Jag tror jag är över trött eller så hände det verkligen:

Jag letade efter min fjärr till tv. Jag leta i fredags också efter den men jag lät det då vara för jag skulle iväg till jobb. jag hitta den ingenstans ikväll. Jag kolla under sängen, på hyllorna, skaka täcket och kuddarna, la dom på golvet och titta överallt. Såg inget. verkligen inget på sängen eller i rummet. Gick in till det andra rummet, kanske har jag förlagt det där, men ikke. Gick tillbka till mitt rum, då såg jag att fjärren låg brevid mobilen på SÄNGEN! Jag är ganska säker, eller väldigt säker på att den inte låg där då. helt plöstligt fick jag konstiga fantasier. Finns det spöken eller finns det monster under sängen. Jag vägra iaf kolla efter, det är inte min grej. Hur ska jag kunna somna? tänk om jag vaknar upp imorgon så ligger jag i det andra rummet. Någon har flyttat mig!

Nu ska en trött och osminkad lisette sova. Försöka iaf.

/Lisette

Inga kommentarer: