måndag 16 februari 2009

Alla hjärtans dag! Den blev ju ganska bra ändå!

Kärleksdagen började i stan med en liten snabbfika. Vidare för att inhandla sushi och diverse drinkhjälpmedel inför kvällen. Slutade med att vi kom hem med en halv trädgård. Lisette sprang runt och klaga över att där inte fanns något på hemköp som hon kunde klämma sönder och jag över att lime,n såg förjävlig ut.



Väl hemma uppe på andra våningen hos mig så var de uppdukat för oss två(Lindhe&Kepp) fall ni inte visste :) Där avnjöt vi en otroligt god sushi en box vittvin dock inte hela tyvärr och tittade på melodifestivalen. Början av kvällen var riktigt bra, skulle den sluta lika bra ? aaajoo de gjorde den allt. Blev fler och fler drinkar och lite småå oväntat dök robbin upp och stod för underhållningen och följde till slut med oss till slagthuset som var blahaaablahaaa men de kvittar ju eller hur ? Hem igen till arlöv och fylleäter frallor med någon köttbit i med ajvar. Pappa gillar, säkert mamma med ?


Nej de blev inte värsta gulligull dagen nej men fullt så underbar. Jag hoppas ändå att lisette förstod hur mycket jag älskar henne och att jag altid finns hos henne. Att hon är det största som hänt mig någonsin och att jag har planer på att spendera måååånga år ihop. Om inte vet du nu!


En som vet hur hon ville ha sin drinks!

Ge mig en likadan helg nästa vecka med tack!// Christoffer

Inga kommentarer: