torsdag 5 februari 2009

Kärring fasoner.

Jag är alltså helt jäkla omöjligt. Mer frutimmer än såhär blir det alltså inte.
Här vaknar jag upp och kollar klockan, okej jag har försovit mig. Klockan är halv ett, det hinner jag. Jag har satt upp mig vid två tiden. Jag hinner, jag hinner. Jag går och trallar för mig själv och är mega lycklig för att dagen äntligen är här. Efter ett tag vänder jag mig om och ser klockan. Den börjar närma sig två. Jag tittar på speglen igen och börja fundera på att jag känner igen siffran två. Skulle jag inte göra något klockan två?

Då slår det mig, jag är fanimej försenad. Här har jag gått och varit lycklig i min egen lilla värld och tittat på klockan helt fel i morse, som säkert visat ett annat klockslag också. Man är lite medvetlös vid morgonklockan.

Men nu har jag bokat om tiden hos thaaaaaai thaaaaiii. Det verka som hon inte riktigt förstod mig. Det enda jag kunde höra från henne var "jaaah jaaah". Och jag skrattar inombords. Sanningen är sådan, man är elak!

/QUEEN LISETTE

Inga kommentarer: