onsdag 25 februari 2009

Godnatt

Jag ska snart sova. Har jobbat mitt vanliga skift men jag ska snart på två skift som börjar om fem timmar. jag hoppas verkligen jag kan somna. Det slutar väl som vanligt med panik. Men innan jag somnar ska jag presentera nya favoriter som man vill ha i hemmet. Jag gick på Åhlens igår innan min träff med Christoffer, och jag vägra gå till kläderna, jag gick raka vägen till hem grejerna. Där var dom, i flera ting, färg och sorter. Jag hitta en del som jag tyckte va ett måste den dagen vi får lägenhet och flyttar ut från våra hyddor. Det är nog me rmin stil än Christoffer, men jag vet att det går att kombinera hans och min stil. Det är nog det bästa med det, annars hade vi slagit vandra gul och blå tills vi hade fått våra viljor fram. (klicka på bilderna)
/L to the isette

Inga kommentarer: