torsdag 12 februari 2009

Alla stjärtarnas dag.

Pröva googla " alla hjärtans dag present " fy fan vad tråkigt. Jag vill bara dementera lisette tidigare uttalande att de är så puttinulligt med alla presenter. Skulle jag följt strömmen så skulle jag tagit med henne på en spaweekend, köpt något smycke och en söt liten trosa och såklart en liten blomma med en choklad ask. Jag menar lisettes hud är död, finns inget att rädda , smycken är tråkigt, trosor änvänder hon aldrig och blommir vissnar och chokladen äter vi upp och förstår vårt tränings schema. Man ska ge henne saker hon behöver, saker som jag med kan ha nytta av. Inte för att göra henne glad, nej nej de gör jag så bra annars ändå. Om jag ska överraska henne med hotell , middag , spa preseneter eller vad som helst så är väl alla hjärtans dag den absolut sämsta dagen att överraska den man älskar. Ta en dag då hon minst anar det.Sån e jag iaf.




Om det verkligen fanns något som jag skulle kunna handla som verkligen var från mig och inte en present som 98% av alla flickvänner i sverige får. Ska du ha något så blir det i stil med det här.





Lisette är ofta väldigt trött om kvällarna och man hör ofta " jag orkar inte jag orkar inte, jag orkar inte klä av mig etc etc etc " Ta på dig denna direkt du kommer hem från jobb, du kan nog t.om somna framför datorn. Det du!




Lisette försöker såklart vara på festen som ofta som möjligt, gärna mittpunkten på festen med hennes förkärlek till glasögon när hon druckit hade bara gjort mig tvungen att handla ett par sådana. Din äpplesprite-grogg rinner ner hur lätt som helst med brillor, igenom brillorna. Så slipper du låna ut de med. Jag menar vem vill ha de sen?



Ehhhmmm, ja ingen kommentar . Lite fantasi tack!






Jag är ju inte altid tillgänglig , så jag får ta och fixa mig en liten stand in. Bara att börja blåsa.

Lisette fram med chipspåsen en bättre presente kan jag inte få nu. Vill gärna höra " Fedde le Grand - Put your hands up for detroit ( Lisette K Bootleg 2008) " med. Eller jo skicka med ett par långkallingar med, fryser benen av mig.

//Christoffer

Inga kommentarer: